Är med Leslie ♥

Hej ! nu måste jag fan skriva på bloggen varje dag ! O_o
btw nu är jag med Leslie har saknat henne otroligt mkt när hon har varit i frankrike hela lovet. Leslie hade med sig en marabou som hon radan börjat äta på men jag fick ju smaka sen har vi bara pratat och skrattat, och nu vill Leslie äta pajen som mamma har bakat, som vi ska äta när tony och sara och lilla nova kommer ^^
                          
                                      
Kram /olivia ♥


             
Jag & Leslie


                           
Bonzo    
  
                                  


Kommentarer
Postat av: Louise

E det så hunden ser ut?! jag trodde att den skulle vara grå.

2010-08-19 @ 16:32:23
URL: http://lollonilsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0