Sommarlovet är över

Hej hej på dej som läser detta!
Nu är mitt somarlov över, det va faktiskt kul i skolan men så är det ju alltid den första dagen, och så var det ju kul att träffa alla kompisarna igen.
Men gud vad jobbigt det va att gå upp kl halv sju imorse jag ville bara dö, okej inte dö men jag vill sova typ 3 timmar till åtminstonde, hehe.
Tur att vi inte hade några lektioner idag iaf, vi fick bara massa information, skåpsnycklar ( mitt skåp va skittrögt, går typ inte öppna tur att natta har sitt skåp nära mitt så kan hon hjälpa mej ), sen var det lunch, sen körde vi en lek i gympasalen, och så fick vi glass sen slutade vi :)
Och imorgon ska vi ha nån utedag, typ tävligar mot dom andra sjuarna tror jag.


Nu till nåt helt annat, här är kläderna jag köpte i Göteborg igår.

                                          
                

                  

                

                

               

Allt är från HM. Jag gillar nog mest bootsen.



Kram /olivia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0